Skip to content

Mijn Magic Match

Inschrijven en inloggen

Ben je geïnteresseerd om aan de slag te gaan, dan moet je eerst ingeschreven zijn. Inschrijven via Mijn Magic Match kan je doen met de knop die je bovenaan de pagina kunt vinden. Wij raden je aan om in te schrijven via de PC of laptop, dan kan je namelijk direct jouw belangrijke documenten ook toevoegen! Dit is niet mogelijk via de app op je telefoon. Het is mogelijk om in te loggen op Mijn Magic Match via de PC of laptop met de inlog knop bovenaan de pagina.

Daarnaast kan je de Mijn Magic Match app gebruiken voor je telefoon. Zo houd je gemakkelijk je diensten bij in je persoonlijke agenda, geef je jouw beschikbaarheid door, en kun je de facturen inzien. De app is beschikbaar op de Google Play Store en de Apple App Store, download deze nu op je smartphone via onderstaande knoppen!

Hulp nodig?

Lukt het niet met inschrijven, of kom je er niet uit met het gebruik van de app of het toevoegen van documenten? Neem dan telefonisch contact op met 036-2002146 of contact per mail aanmelden@magicmatch.nl. Dan zullen wij proberen jou verder te helpen!

Hoe werkt Mijn Magic Match?

Voor Zorgprofessionals

  • Ontvangen van push berichten voor nieuwe diensten of opdrachten en aannemen via de app*.
  • Uren registratie; Registreren van uren via de website of app*.
  • Urenstaten; Hier kan je uren samenvoegen tot een urenstaat die je laat goedkeuren door de opdrachtgever.
  • Facturatie; Makkelijk via de app geregeld.
  • Documenten beheer met automatische reminders.
  • Bekwaamheden beheren.
  • Documenten generator en digitaal ondertekenen.

*Aan het gebruik van de app zitten servicekosten verbonden, dit zal €15,- per gewerkte maand zijn ongeacht het aantal facturen. Werk je niet, dan hoef je ook niet te betalen. De betaling zal via een automatische incasso worden voldaan, ga je akkoord met het gebruik van de app, dan ga je automatisch akkoord met het gebruik van een automatische incasso.

Voor Zorgorganisaties

Magic Match faciliteert de schakel tussen vraag en aanbod van personeel met de speciaal hiervoor ontwikkelde software. Magic Match faciliteert in de onderstaande stappen:

  • Matching; Personeelsplanning, diensten en opdrachten uitzetten en personeel laten reageren.
  • Uren registratie; Registreren van uren via de website of app.
  • Facturatie; Facturen maken op basis van urenstaten of handmatig.

Heb je interesse om te werken bij Magic Match

Vul dan het inschrijfformulier in. Hierna zullen wij telefonisch contact met je opnemen om je uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek op kantoor. Wanneer dit gesprek voor beide partijen goed aanvoelt gaan we gezamenlijk op zoek naar cliënten die bij jouw wensen passen. Daarna bekijken we of deze cliënten ook bij jou geplaatst kunnen worden op basis van jouw beschikbaarheid. Zijn er bepaalde vragen of zaken die je wilt bespreken voordat jij je bij Magic Match aanmeldt neem dan gerust contact met ons op. Dit kan per email of telefonisch.

Back To Top